Real Persian WikiLeaks

خانه » ورزش » ایران با ۲ گل بر بحرین پیروز شد

ایران با ۲ گل بر بحرین پیروز شد

f07b92c2-7040-4764-8c82-6b865d2e3937_16x9_600x338

تیم ملی فوتبال ایران نخستین دیدارش را در جام ملت‌های آسیا با برتری ۲ بر صفر مقابل بحرین به پایان برد.
این دیدار با حساب ۲ بر صفر به سود ایران به پایان رسید تا تیم ملی این کشور پس از امارات در رده دوم گروه C جام ملت‌ها قرارگرفت.

در دومین دیدار از گروه C رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا تیم ملی فوتبال ایران از ساعت یک بعد از ظهر به وقت دبی در ورزشگاه امی پارک ملبورن به مصاف بحرین رفت و با گل‌های احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی حریفش را شکست داد.
به گزارش خبرگزاری دولتی ایلنا، ترکیب بازیکنان تیم ایران: علیرضا حقیقی، سید جلال حسینی، مرتضی‌پور علی گنجی، ‌ وریا غفوری، مهرداد پولادی، جواد نکونام، ‌ آندرانیک تیموریان، ‌ مسعود شجاعی (علیرضا جهانبخش)، احسان حاج‌صفی، ‌ اشکان دژاگه (سروش رفیعی) و رضا قوچان‌نژاد (سردار آزمون)
ترکیب بازیکنان تیم بحرین: سید جعفر، محمد حسین، عبدالله عمر، فوزی عیش، ولید الهیام، حسین علی بابا، سید ضیا، عبدالوهاب علی، اسماعیل عبداللطیف، جیس اوکوونوان، سامی الحسینی
تیم ایران در نیمه نخست چند فرصت گلزنی به دست آورد و در لحظات پایانی وقت اضافه این نیمه روی ضربر کرنر آندرانیک تیموریان و دفع‌ناقص مدافعان و سنگربان با ضربه دیدنی احسان حاج‌صفی نخستین گل‌ ایران در جام ملت‌های به ثمر رسید.
تیم ایران در نیمه دوم سعی کرد علاوه بر اداره بازی نیم‌نگاهی هم به دروازه بحرین داشته باشد. مرجان عید سرمربی بحرین هم برای عوض کردن جریان بازی راشد الهوتی و عبدالوهاب المولود را به زمین فرستاد.
دقیقه ۶۷ علیرضا حقیقی، سنگربان تیم ایران پس از کنترل ضربه ایستگاهی بحرینی‌ها با فوزی عاییش برخورد کرد و این صحنه باعث درگیری لفظی او با مهاجم بحرین شد.
۴دقیقه بعد ایران با حرکت انفرادی و تکنیکی وریا غفوری یک ضربه کرنر به دست آورد. طبق معمول آندو تیموریان پشت ضربه کرنر ایستاد. ارسال آ‌ندو روی خط شش قدم به شجاعی رسید تا او با یک بغل پای آرام و دقیق توپ را دور از دستان سیدمحمد جعفر به گل دوم ایران تبدیل کند.
در ادامه سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و سروش رفیعی هم به ترتیب به جای قوچان‌نژاد، شجاعی و دژاگاه وارد زمین شدند. در ‌‌نهایت این دیدار با حساب ۲ بر صفر به سود ایران به پایان رسید تا تیم ملی کشورمان پس از امارات در رده دوم گروه C جام ملت‌ها بایستد.
جدول رده‌بندی گروه C به این شرح است:
۱. امارات با ۳ امتیاز
۲. ایران با ۳ امتیاز
۳. بحرین بدون امتیاز
۴. قطر بدون امتیاز


بیان دیدگاه