Real Persian WikiLeaks

خانه » ایران » ایران اسلامی ؛ انهدام باند 18 ساله‌ها

ایران اسلامی ؛ انهدام باند 18 ساله‌ها

1هردم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد . جای بس تإسف است که شرایط طوری شده که 18 ساله ها هم باند خلاف وسرقت تشکیل می دهند . آنهم در رژیمی که ادعا می شود الگوی ملت های منطقه و رهبر ام القرای جهان اسلامی و جنبش بیداری منطقه است.

اکنون که 35 سال از عمر بس پر بار و پر برکت رژیم ولایت فقیه می گذرد. همانگونه که اشاره شد شرایط اجتماعی آنگونه است که نسل دوم 18 ساله های تولیدی این رژیم باند 18 ساله ها تشکیل می دهند که ادعا شده باندشان انهدام شده و گفته شده است این باندبایک دستگاه موتورسيكلت طرح هندا قرمز فاقد پلاك و در حالي كه ادوات و وسايل نظامي از جمله بي‌سيم، دست بند و سلاح كمري به همراه دارند اقدام به سرقت پول وجه نقد و گوشي تلفن همراه مي‌كردند. جای سئوال دارد اگر مأموران دست به چنین اقدامی نمی زنند. چرا این شیوه برای جوانان 18 ساله ها الگو شده است؟!

رییس کلانتری 108 نواب از دستگیری اعضای باند سارقان مامورنمایی که برای اتباع بیگانه نقشه کشیده بودند، خبر داد.

سرهنگ سید عباس ناز رفتار در گفت‌وگو با خبرگزاری دولتی ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت اخبار و گزارشات شهروندان مبنی بر فعالیت مجرمانه دو جاعل که تحت عنوان مامور درزمینه سرقت به عنف، زورگیری و اخاذی از مردم و علی الخصوص افراد کارگر و تبعه افغان در سطح حوزه استحفاظی فعالیت می‌کردند؛ رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در بازجویی صورت گرفته این افراد صراحتا به بزه ارتکابی و سرقت به عنف و اخاذی تحت عنوان مامور از افراد تبعه افغان اعتراف کرده و اعلام داشتند با همدستی یکی دیگری از دوستانشان به نام «مسیب» مرتکب سرقت و سپس متورای شدن از محل می‌کردند و اسلحه مکشوفه را برای عادی جلوه دادن و جلب اطمینان مالباختگان به مامور بودن حمل می‌کردند.

برگرفته از وبلاگ نگاه نقادانه


۱ دیدگاه

  1. […] ایران اسلامی ؛ انهدام باند ۱۸ ساله‌ها « Real Persian WikiLeaks […]

    لایک

بیان دیدگاه