Real Persian WikiLeaks

خانه » ایران » جان ریحانه در خطر جدی قرار گرفته است! آخرین جلسه صلح و سازش با حضور ریحانه جباری بدون نتیجه تمام شد

جان ریحانه در خطر جدی قرار گرفته است! آخرین جلسه صلح و سازش با حضور ریحانه جباری بدون نتیجه تمام شد

1AE88798-611F-4B5A-9E0A-ED67A5FBE781_w640_r1_s (1)در پی جلسه دیروز که بدون نتیجه پایان یافت امروز چهار شنبه ٢٣ مهر باز هم در تهران جلسه صلح و سازش با حضور یکی از مقامات قضایی و مامورین وزارت اطلاعات بین دو خانواده جباری و سربندی برگزار شد و بدون نتیجه به پایان رسید.

درخواست خانواده سربندی این بوده است که ریحانه اگر اعلام کند که گفته هایش دروغ بوده، آن وقت تازه ما تصمیم میگیریم ببخشیم یا اینکه همچنان خواهان اجرای حکم قصاص باشیم.

ریحانه در این جلسه اعلام کرده است که او دروغی نگفته است تا آنرا اصلاح کند. آنچه گفته شده واقعیتی است که اتفاق افتاده است. اما با این حال او و خانواده اش از بازماندگان خانواده سربندی خواسته اند که بخشش را به جای قصاص انتخاب کنند.

در پایان جلسه امروز که بدون نتیجه بود، متاسفانه مامورین زندان و وزارت اطلاعات ریحانه را با خود بردند و تا رسیدن این خبر هنوز معلوم نیست به کدام زندان و به کدام مکان منتقل شده است.

کمیته بین‌المللی علیه اعدام یک‌ بار دیگر از همه انسانهای آزادیخواه و مخالف اعدام میخواهد که تلاشهای خود را برای نجات این دختر جوان بیشتر کنند. اکنون جان ریحانه در خطر جدی قرار گرفته است.

دبیرخانه کمیته بین‌المللی علیه اعدام

۱۵ اکتبر ۲۰۱۴


بیان دیدگاه