Real Persian WikiLeaks

خانه » ایران » مادر ریحانه جباری : فردا به رسم شب هفت و اولین شب جمعه ، باز به دیدارش میروم

مادر ریحانه جباری : فردا به رسم شب هفت و اولین شب جمعه ، باز به دیدارش میروم

Unbenannt

خانم شعله پاکروان در صفحه فیسبوک خود نوشته است :
مادرم بیتاب است . او میگوید حسودی میکند به مادرش که ریحان در آغوش او به خواب رفته است . راست میگوید ، زیبای خفته ی من در آغوش مادربزرگم جای گرفته . مادربزرگی که دوستش داشتم و سال 63 از دنیا رفت. چند روز گذشته را پیش از طلوع آفتاب به دیدارش رفتم شاید برخیزد . نشد .
فردا به رسم شب هفت و اولین شب جمعه ، باز به دیدارش میروم . شاید با بوسه هایم برخیزد . شاید اگر آرام باشم، همانگونه که همواره توصیه میکرد ، اگر با متانت بر مزارش حاضر شوم ، در سکوت و آرامش ، اکسیر عشق اثر کند و از جا برخیزد .
ریحانم ، زیبا روی خفته در خاکم ، با تو پیمان میبندم فردا بر مزارت یاد تو را گرامی دارم ، بی آنکه ذره ای از زخم قلبم را نمایان کنم . بی آنکه صدای شکستن قلبم را کسی بشنود . بی آنکه بازتاب هق هق شکسته در گلویم را کسی ببیند .
قول میدهم ریحانم . نفسم ، عشقم ، روی قولم هستم و میدانم هر که تو را دوست دارد چنین است .


بیان دیدگاه